zaterdag 6 augustus 2011

Introductie

Geachte lezer,

Hoe kan ik een blog beginnen met de titel  'Truth reviewed' als ik niet direct eerlijk vertel wat het doel hiervan is. Toch ben ik bang dat, wanneer ik zeg wat het doel is, ik die enkeling die dit leest kwijt ga raken. Ik zeg het wel, in de hoop dat er toch iemand nieuwsgierig blijft. Ik hoop dan ook dat bij hem of haar het doel zal slagen.
Wat is nou dat doel?
Ik wil jou kennis laten maken met de Heere HEERE.
Wie? GOD! JEZUS! De HEILIGE GEEST!
...
...
...
...
Ik hoop dat je nog leest.
Ik hoop dat je af en toe deze blog nog een keer zal bekijken om een nieuw bericht te lezen en aangetrokken raakt.
Ik hoop dat je een ander, een beter, beeld gaat krijgen van het Christendom.
Een ander beeld dan dat je nu waarschijnlijk voor ogen hebt.
Dat is het doel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten